maandag 3 januari 2011

BAHH!!

Jaah vandaag begon de eerste schooldag weer, Pff wat erg zeg. k heb veel en veel liever vakantie vind ik veel leuker. Nu naar huis huiswerkdoen en dan 's ochtends vroeg denk oja shit ben ik vergeten. Tjaa, het leven begint weer jammer genoeg. Dit is het enigste wat je doet op een dag. Opstaan, naar school fietsen, les, naar huis fietsen, huiswerk, eten, nog eventjes op msn en dan weer lekker naar je bedje toe........ Pf tja het is niet eerlijk, maar ik bedenk me maar zo k kan tenminste nog naar school kindertjes in arme landen niet, maar hoe egoistisch je soms ook bent je staat er niet bij stil. Wij denken KUT we moeten weer naar school. Hun denken yeaahh we mogen weer naar schoooll. Maar hoeveel k er ook bij nadenk school blijft stom haha. Allemaal een fijne schoolweek toegewenst vooral als je het heel hard nodig hebt.

I know you love me,

xoxo GossipGirl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten