dinsdag 28 december 2010

VAKANTIEEE

HALLOOOOO,,,

ok, ok de vakantie is alweer bijna voorbij, maar toch vind ik het nog super lkr. Ik wil gewoon neit meer naar school zo lkr vind ik het. Een beetje niks doen en het belangrijkste geen HUISWERK:d tenminste  voor het eerst deze vakantie , want de vorige had ik het druk druk met mijn huiswerk. Lekkeer  veel centjes verdienen:D
Hoe was jullie kerstdagen? Dievan mij waren fantasties alleen tweede kerstdag wat minder, maargoed dat maakt niet uit, want ze kon der ook niks aan doen. Toch vond ik het nog steeds supergezellig het was een beetje apart haha. Zoo bijna oud en nieuw alweer een jaartje voorbij. Wat zal dit jaar ons brengen haha. Dat vrraag ik me wel is af. Eindexamen doen, Tjaa der staat nog veel voor de deur met het nieuwe jaartje.  Ikga s toppen ik wens iedereen alvast een fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar.

I know you love me

xoxo Gossipgirl

1 opmerking:

  1. Wat is er 2e kerstdag gebeurt? :(
    xxLiefs <3
    Jij ook een fijne jaarwisseling (ll) Zie je 3 januari weer!
    x

    BeantwoordenVerwijderen