zondag 13 februari 2011

wat eeen weekie.

Maandag begon het zoals elke maandag kapot van het weekend en geen zin in school.
Dinsdag school tot een tien over twaalf naar huis huiswerk doen en daarna in de avond naar zumba
Woensdag gewoon een normale schooldag zoals altijd
donderdag jaa toen was het uiteindelijk zo ver we gingen naar de musical PETTICOAT. Ik ben er heen geweest samen  met een vriendin in carree is in Amsterdam. Het was gewoon super echt een aanrader het was echt een hele leuke musical. Jammer genoeg hadden we alleen geen Chantal Janzen maar Brigitte deed het ook super goed. Voor de rest hadden we gewoon de normale cast. Het was gewoon echt een super gave musical. Ik zou der wel nog een keertje heen willen zo leuk was het.
Vrijdag: Bekaf van de donderdag, in de avond werken bij de geliefde deka
Zaterdag werken van 10 tot 4 daarna opgehaald door me vriendje naar huis snel omgekleed. We gingen namelijk bowlen met me opa en oma. Want me opa werd 65 jaar. Haha der liep daar echt een engerd rond haha xp. S'nachts lekker naar het puntje geweest wezen slapen bij me vriend. Volgende ochtend eten om 1 uur naar huis. Dan ff snel bloggen en huiswerk doen en dan na een verjaardag van mij neefje. En zo was het de hele week en volgende week begint alles bijna weer overnieuw behalve de musical Petticoat wat best wel jammer is ;(

xoxo

1 opmerking: